Header_over_ons_1140x150

Klachten

De medewerkers van Attifa doen hun uiterste best om u goede zorg te verlenen. Wanneer u echter onverhoopt klachten heeft over onze zorgverlening, dan gaan wij daar serieus mee om. U kunt uw klachten op verschillende wijzen uiten:

  1. U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. Deze zal proberen met u een passende oplossing voor uw klacht te vinden. U kunt uw contactpersoon bereiken via het telefoonnummer (030)303 10 31 .
  2. U kunt uw klacht via het onderstaande klachtenformulier indienen.
  3. U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Deze persoon is in dienst bij Attifa, maar is niet direct betrokken bij de zorgverlening. Deze zal bemiddelen in de klacht en proberen tot een passende oplossing te komen. De klachtenfunctionaris is bereikbaar via het telefoonnummer (030)303 10 31 .
  4. U kunt uw klacht ook schriftelijk  melden bij de onafhankelijke klachtencommissie. De klachtencommissie zal uw klacht behandelen. U kunt uw klacht opsturen naar: Attifa T.a.v. Klachtencommissie, Rozemarijnsingel 14, 3544 AE UTRECHT

Als organisatie zijn wij, evenals elke andere organisatie in de zorg, verbonden aan de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ). Iedereen die met een klacht en de daarbij behorende cliëntinformatie in aanraking komt, gaat daar vertrouwelijk mee om. Indien u inzage wilt in het klachtenreglement dan kunt u dit hier raadplegen of opvragen via onze contactformulier.

Met onderstaand formulier kunt u een klacht indienen. U krijgt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst en uitleg over de behandeling van uw klacht. Geen bevestiging ontvangen binnen deze termijn? Neem dan telefonisch contact met ons op via (030)303 10 31.

Klachtenformulier

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien